Skip to content

Learning & Development Officer

  • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
Customer Operations

Functieomschrijving

Wij zijn Vandebron

Onze reis begon in 2014 met Hoofdstuk 1 van de energietransitie, waarin we de markt transparanter wilden maken door consumenten rechtstreeks te verbinden met lokale, groene energieproducenten. Nu, in Hoofdstuk 2, zetten wij ons in om 100% groene energie, 100% van de tijd beschikbaar te maken. Denk aan slimme oplossingen — flexibel gebruik van wind- en zonneparken, slim opladen van elektrische voertuigen en efficiënte energieopslag.

We wachten niet af en dragen actief bij aan een duurzame toekomst. Goede energie, slimme oplossingen — dat is Vandebron.

Jouw impact

Dankzij jou hebben wij de allerbeste sales- en service agents in huis! Binnen de Customer Contact afdeling ben je verantwoordelijk voor de onboarding, opleiding en training van de sales- en service medewerkers en verzorgt met veel enthousiasme een kickstart van hun carrière bij Vandebron. Hiermee ben je een onmisbare schakel voor het kennisniveau van de medewerkers (zowel agents als teamsupport), het kwaliteitsniveau van de afdeling en daarmee de klanttevredenheid. Je bent op de hoogte van alle interne en externe ontwikkelingen (bijvoorbeeld AI) en wat de impact daarvan is op de way of working binnen de afdeling. Jij zorgt ervoor dat iedereen de juiste skills bezit om goed om te gaan met welke verandering dan ook.


Wat ga je doen

  • Je initieert, implementeert en verzorgt nieuwe L&D initiatieven gebaseerd op de leerbehoeften van de teams, marktontwikkelingen en de langetermijnstrategie van de afdeling. Dit kunnen kleinschalige ideeën zijn tot lange termijn programma’s. Dit doe je in samenwerking met de Team Managers.

  • Je hebt een voorbeeldrol met betrekking tot onze culturele waarden, leercultuur en onze strength-based werken filosofie, en weet je collega’s hiervoor te enthousiasmeren.

  • Je faciliteert en optimaliseert de continue ontwikkeling van onze medewerkers, door onder andere het verzorgen van de onboarding, het geven van trainingen en (laten) bijhouden van Studytube (onze online leeromgeving).

  • Je werkt nauw samen met de Learning & Development Specialist binnen het People & Culture team om van elkaar te leren en op één lijn te zitten met de organisatiebrede visie, strategie en aanpak.

  • Je pakt verschillende L&D gerelateerde projecten op, zoals het structureren en up-to-date houden van onze Kennisbank.

  • Je meet de impact van je werk en voert continu verbeteringen door op basis van deze inzichten.

Vereisten

Wat breng je mee

  • Je voelt je sterk gedreven om bij te dragen aan onze missie.

  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een Learning & Development rol.

  • Je bent creatief, innovatief en weet een goed idee om te zetten in actie.

  • Je bent zelfstandig en floreert in een omgeving met veel vrijheid, waarbij jij proactief en flexibel in weet te spelen in de dynamische energiemarkt.

  • Je bent gedreven en leergierig. Je hoeft zeker nog niet alles van bovenstaande te kunnen; je motivatie, persoonlijkheid en skills vinden we het belangrijkste!

  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.

  • Het is een on-site functie waarbij je het merendeel van je werkweek bij ons op kantoor werkt.

  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels.


Wat krijg je van ons

  • Om met een flinke dosis energie aan onze missie te werken, bieden wij je 30 vakantiedagen per jaar.

  • Blijf leren met ons ontwikkelingsbudget van €850 per jaar om persoonlijk en professioneel te groeien.

  • Ontwikkel nieuwe vaardigheden met onze Learning & Development workshops en programma's.

  • Zorg voor je toekomst met onze pensioenregeling.

  • Blijf verbonden met een maandelijkse netto vergoeding van €50 voor je telefoon- en internetkosten.

  • Richt je thuiskantoor in met een eenmalige vergoeding van €200.

  • Vind de perfecte balans door je tijd te verdelen tussen ons CO2-neutrale Amsterdamse kantoor in het hart van de stad, en je thuiskantoor.

  • Geniet van dagelijkse biologische lunches bereid door onze in-house koks.

  • Als je 10 km of meer van het kantoor woont, ontvang je een NS-businesscard voor woon-werkverkeer.


Geïnteresseerd?

Als je net zo enthousiast bent als wij, solliciteer dan via deze pagina.

Nog niet overtuigd en heb je vragen? Stel ze gerust via kentkessel@vandebron.nl

Bij Vandebron geloven we in diversiteit, inclusiviteit en gelijke carrièrekansen. Wees je authentieke zelf en het is voor ons helemaal oké als je geen geslacht of geboortedatum noemt in je cv. Ook geven we om je privacy en gaan we zorgvuldig om met je gegevens. In het kader van de AVG hoef je ons géén informatie te verstrekken over je gezondheid, ras/nationaliteit en religie, en ook je BSN-nummer en pasfoto mag je weglaten in je sollicitatie documentatie.

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar