Skip to content

Backoffice Medewerker

  • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
Customer Operations

Functieomschrijving

Wij zijn Vandebron

Onze reis begon in 2014 met Hoofdstuk 1 van de energietransitie, waarin we de markt transparanter wilden maken door consumenten rechtstreeks te verbinden met lokale, groene energieproducenten. Nu, in Hoofdstuk 2, zetten wij ons in om 100% groene energie, 100% van de tijd beschikbaar te maken. Denk aan slimme oplossingen — flexibel gebruik van wind- en zonneparken, slim opladen van elektrische voertuigen en efficiënte energieopslag.

We wachten niet af en dragen actief bij aan een duurzame toekomst. Goede energie, slimme oplossingen — dat is Vandebron.

Hier kom jij terecht

In een ontzettend gezellig team vol mensen die 'aan' gaan van duurzaamheid en mensen verder helpen. Als Backoffice Employee ben je het eerste aanspreekpunt voor collega’s van de klantenservice, wanneer zij of onze klanten vastlopen in de systemen. Jij bent daarbij eindverantwoordelijk voor het bewaken van de verwerking van deze klantgegevens. Voor een groot deel ben je bezig met uitzoekwerk om vragen snel en accuraat te beantwoorden en blijf je kritisch kijken of processen verbeterd kunnen worden. Daarnaast fungeer je ook als eerste aanspreekpunt voor leveranciers en netbeheerders. Kortom; in deze baan ben jij het centrale punt voor onze klanten en maak je door hen te helpen onwijs veel impact voor Vandebron.


Wat ga je doen?

  • Je verwerkt doorgezette taken vanuit andere afdelingen binnen Vandebron, hierbij kan je denken aan wijzigingen van klantgegevens, meterstanden, contracten en het oplossen van vastgelopen processen

  • Je lost de vastgelopen processen niet alleen op, maar zorgt er ook voor dat ze niet meer vastlopen in de toekomst

  • Je verwerkt berichten en de uitwisseling van gegevens tussen Vandebron en andere marktpartijen. Waar nodig heb je contact per mail met leveranciers en netbeheerders

  • Complexe vragen zet je uit bij stakeholder(s) binnen of buiten de organisatie

  • Je monitort deze uitvraag zodat deze processen ook zo spoedig mogelijk verwerkt worden

  • Je zorgt ervoor dat we ons als Vandebron houden aan de voorgeschreven regels in de markt. Daar waar nodig pas je interne processen aan en zorg je ervoor dat we compliant zijn aan de regels

Vereisten

Zo maak jij het verschil

  • Je wilt graag impact maken bij een duurzame Tech Scale-up

  • Je vindt het leuk om onze klanten op alle mogelijke manieren te helpen met lastige vragen

  • Je werkt nauwkeurig en bent analytisch sterk

  • Je hebt een hands-on mentaliteit. Je bent communicatief vaardig en hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord maar vooral ook in geschrift

  • Je houdt van flexibiliteit en bent minimaal 4 dagen beschikbaar

  • Jij krijgt energie van onze duurzame missie en wilt graag meebouwen met Vandebron

  • Geen ervaring? Solliciteer gerust, wij leren het je!


Wat krijg je van ons?

  • Carrière maken bij de gevestigde pionier in de energiemarkt

  • Een werkplek in het centrum van Amsterdam

  • Een ambitieuze, innovatieve en dynamische werkomgeving

  • Voor een juiste balans werken we bij Vandebron hybride

  • Blijf verbonden met een maandelijkse netto vergoeding van €30 voor je internetkosten

  • Wij vinden dat je nooit bent uitgeleerd, daarom krijg je van ons een ontwikkelingsbudget t.w.v. €850

  • Een salaris tussen de €2550 - €2700 op basis van 40 uur

  • Iedere dag een vegetarische en biologische lunch

  • Iedereen kan zichzelf zijn binnen onze authentieke Vandebron cultuur

  • Gezellige borrels, (team)events en elke maand een company-update rondom onze missie

Klinkt dit als iets voor jou?

Bij Vandebron geloven we in diversiteit, inclusiviteit en gelijke carrièrekansen. Wees je authentieke zelf en het is voor ons helemaal oké als je geen geslacht of geboortedatum noemt in je cv. Solliciteer als je net zo enthousiast bent als wij dan via deze pagina. Nog niet overtuigd en heb je vragen? Stel ze gerust via kentkessel@vandebron.nl.

of