Growth Marketeer

Solliciteer nu

Growth Marketeer

Je zet je growth mentaliteit in om het aantal succesvolle experimenten uit te bouwen en onze online funnels te optimaliseren.

FULL-TIME · AMSTERDAM

Binnen het Growth team werken we met diverse online specialisten. Zo hebben we een marketeer die vanuit een programmatic achtergrond werkt aan het optimaliseren van de funnels voor acquisitie en retentie van nieuwe klanten, een specialist met een focus op content marketing en een technische growth hacker. We willen met het team op grotere schaal en met meer capaciteit de frequentie in experimenten uitbouwen en onze funnels op die manier steeds strakker neer zetten. Daarom zoeken we een growth marketeer.

Wat ga je doen?

  • Je ontwikkelt en implementeert data gedreven online marketingcampagnes met als doel onze online klantgroei te verstevigen.
  • Voorbeelden van gave projecten waar je aan gaat werken zijn:

  1. Een lead generatie campagne zoals deze quiz: boerzoektjou.vandebron.nl.
  2. Het referral programma: vrienden.vandebron.nl.
  3. De nieuwe sign-up flow die nu volop in ontwikkeling is: vandebron.nl
  4. Het vergroten van onze slim laden gebruikers voor onze elektrisch rijden dienst: ev.vandebron.nl.

  • Je optimaliseert funnels door middel van analyses en vernieuwende experimenten. 
  • Je zoekt constant naar nieuwe manieren en tools om waarde te creëren.
  • Je bent verantwoordelijk voor de implementatie van moderne marketingtechnieken zoals dynamic content, landingspagina’s, lead scoring en andere functionaliteiten. 

Context

Het Growth team wordt ondersteund door ons Brand Content team die moeiteloos en agile content produceert die gebruikt kan worden in jouw bedachte concepten.

Daarnaast hebben we een web apps team van 7+ Front-End Developers die technische ondersteuning bieden aan onze projecten en experimenten.

Je krijgt bij ons de ruimte om te experimenteren en dus ook om te falen. Immers zijn de meeste experimenten niet succesvol maar zijn er een paar uitschieters die het goedmaken voor de rest. 

Wie ben jij?

  • Je hebt een HBO- of WO-opleiding afgerond en 2-3 jaar relevante werkervaring.
  • Je bent analytisch, weet hoe je een funnel moet doormeten en gebruikt data om processen en beslissingen kracht bij te zetten.
  • Je hebt projectmanagement skills en krijgt dingen hands-on voor elkaar.
  • Je bent initiatiefrijk, ondernemend van karakter en je hebt een enorme drive.
  • Je hebt basiskennis van HTML & CSS.
  • Je bent of wordt een expert in het gebruik van campagne management tools zoals Salesforce of Hubspot.

Het is een hele vette pré als je:

  • Kennis hebt van SEA, SEO, Social Media, Affiliate, E-mail en Native Advertising campagnes en de implementatie hiervan.

  • Ervaring hebt in het samenwerken met en/of het aansturen van lead generatie partijen.

Wat bieden wij?

We zijn een snelgroeiende start-up waar je jezelf maximaal kunt ontwikkelen en als je verantwoordelijkheid neemt, krijg je die ook. 

Wij zorgen daarbij voor een ambitieuze werksfeer, een lekkere bio lunch, verse koffie, een gezellige vrijdagmiddagborrel op ons dakterras, een marktconform salaris en natuurlijk de állerleukste collega’s. 

Kortom, een uitdagende functie met volop doorgroeimogelijkheden waarmee je ook nog eens impact maakt.

Klinkt dit als iets voor jou?

Solliciteer dan door ons te vertellen wie je bent, wat je doet en waarom jij wilt bijdragen aan onze missie.