Overslaan naar content

Team Manager Customer Service

  • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
Customer Operations

Functieomschrijving

Wij zijn Vandebron

Vandebron is de challenger op de energiemarkt en zorgt voor radicale transparantie. Als klant bij Vandebron kies je namelijk zelf van wie je energie koopt en waar je geld naartoe gaat. Wij pionieren graag, want bij Vandebron ontwikkelen we slimme energietoepassingen zoals 100% groen en slim laden. Als innovatieve Tech Scale-up maken wij de energiemarkt nóg duurzamer. Onze missie is kraakhelder: zo snel mogelijk naar 100% duurzame energie in Nederland, 100% van de tijd.


Hier kom jij terecht

Als Teammanager voor het Customer Service team, binnen het Customer Operations team, vorm je samen met je Teammanager-collega’s de schakel tussen strategie en operatie. Je gelooft er, net als wij, in dat de klant ons het beste kan vertellen waar we kunnen verbeteren en vertaalt dit door naar de rest van de organisatie. Hierdoor heb je direct invloed op een goede klantervaring en maak je samen met alle andere Vandebronners veel impact. Daarnaast is het welzijn van onze medewerkers een hele belangrijke pijler, waar jij als Teammanager veel invloed op zal hebben! Nieuwsgierig naar de invulling van de rol? Lees gauw verder!

Wat ga je doen?

  • Je bent samen met vier andere Teammanagers (inclusief Telesales) verantwoordelijk om elke dag de beste klantervaring te bieden aan onze klanten: professioneel, positief en persoonlijk.

  • Je streeft ernaar om het volgende statement waar te maken. Blije medewerker = blije klant!

  • Je bent verantwoordelijk voor het goed verlopen van de aansturing van de dagelijkse operatie. Je ontfermt je over de performance van de medewerkers en bent goed op de hoogte van alles wat er speelt.

  • Je creëert de optimale werkomgeving voor de medewerkers door het bewaken van een positieve werksfeer. Je zorgt ervoor dat houding en gedrag van je medewerkers hierop aansluit.

  • Je bent in control over de operationele KPI’s en kan concreet uitleggen waarom targets wel of niet behaald zijn. Als we ergens mee door moeten gaan of juist veranderen; weet je dat goed te verwoorden.

  • Je bent onderdeel van het Customer Operations team en neemt een actieve rol in de groeiende samenwerking tussen de Sales, Service en Back Office teams.

Vereisten

Zo maak jij het verschil

  • Je hebt de ambitie om je operationele- en coachvaardigheden naar een volgend niveau te tillen.

  • Je bent positief, doelgericht en hebt een winnaarsmentaliteit met focus op people management.

  • Met je goeie energie weet je mensen te motiveren om het beste uit zichzelf te halen.

  • Je bent klantgericht, proactief en oplossingsgericht.

  • Je kan goed omgaan met een breed takenpakket; je bent planmatig, kijkt vooruit en creëert en behoudt overzicht.

  • Je bent kritisch en weet een goed idee om te zetten in actie.

  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden in zowel het Nederlands als het Engels.

  • Je hebt aantoonbare affiniteit met de missie van Vandebron.

  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.

  • Je hebt 1-3 jaar werkervaring in een managerfunctie.


Wat bieden wij?
  • Carrière maken bij de gevestigde pionier in de energiemarkt;

  • Een duurzame werkplek in Amsterdam;

  • Een ambitieuze, innovatieve en dynamische werkomgeving;

  • Voor een juiste balans werken we bij Vandebron hybride;

  • Wij vinden dat je nooit bent uitgeleerd, daarom krijg je van ons een ontwikkelingsbudget;

  • Iedere dag een duurzame en biologische lunch;

  • Iedereen kan zichzelf zijn binnen onze authentieke Vandebron cultuur;

  • Gezellige borrels, (team)events en elke maand een company-update rondom onze missie.


Geïnteresseerd?

Bij Vandebron geloven we in diversiteit, inclusiviteit en gelijke carrièrekansen. Wees je authentieke zelf en het is voor ons helemaal oké als je geen geslacht of geboortedatum noemt in je cv. Ook geven we om je privacy en gaan we zorgvuldig om met je gegevens. In het kader van de AVG hoef je ons géén informatie te verstrekken over je gezondheid, ras/nationaliteit en religie, en ook je BSN-nummer en pasfoto mag je weglaten in je sollicitatie documentatie. Solliciteer als je net zo enthousiast bent als wij via deze pagina. Nog niet overtuigd en heb je vragen? Stel ze gerust via kentkessel@vandebron.nl.

of