Overslaan naar content

Het verhaal van Yvette

De 6 jaar Vandebron van Yvette

Ik ben Yvette Fransen en werk nu ruim zes jaar bij Vandebron. Na mijn master bedrijfskunde en een teleurstellende ervaring op de Zuidas, kwam ik bij Vandebron terecht, waar ik begon op de Telesales afdeling. Na bijna vijf jaar in Operations als Channel Manager van klantbehoud en Manager Customer Contact, kreeg ik de kans om een uitdagende stap in een andere richting te maken die goed aansloot bij mijn krachten: mijn huidige als Project & Change Manager.

Ik hou me bezig met het leiden van strategische initiatieven .Op dit moment ben ik bijvoorbeeld bezig met het schrijven van de loyaliteitsstrategie. Het project waar ik het meest trots op ben, is ons Solar project waar we als eerste leverancier de terugleverkosten voor zonnepaneeleigenaren introduceerden. Ondanks het vervelende bericht aan onze klanten, hebben we met veel energie en betrokkenheid binnen de organisatie dit in korte tijd dit gerealiseerd en zelfs de politieke discussies beïnvloed!

Vandebron is mijn eerste werkgever en ik waardeer de positieve energie van mijn collega's enorm. De cultuur van Vandebron, met haar sterke missie, informele sfeer, korte lijntjes, en hoge autonomie, motiveert me elke dag weer. Daarnaast is de energietransitie volop in beweging, super interessant én maatschappelijk relevant, wat maakt dat ik continue uitgedaagd blijf bij Vandebron.

De waarde die mij het meest aanspreekt is "Bring your A-Game." Met wat Vandebron in huis heeft, kunnen we samen écht impact maken.

Enthousiast geworden van Yvette's verhaal? Bekijk de vacatures hier.

Yvette

Project & Change Manager

Meer ervaringen

Jordy Perlee

6 jaar ontwikkeling, highlights en gemaakte impact als Scala Developer

Sanne Maessen

Het eerste jaar van Sanne bij Vandebron als Channel Operations Analyst.

Jeroen van Rooij

Jeroen heeft zijn expertise in Finance bij 4 afdelingen van Vandebron benut.