Overslaan naar content

Het verhaal van Sanne

Het eerste jaar bij Vandebron van Sanne

Ik ben Sanne Maessen en vanaf juli 2023 werk ik als Channel Operations Analyst bij Vandebron. Ik begon als interimmer omdat ik pas in november bij een ander bedrijf kon starten. Na vier maanden vroeg mijn manager of ik bij mijn nieuwe baan wilde beginnen of bij Vandebron wilde blijven. De missiegedreven sfeer gaf me zoveel energie dat ik besloot te blijven. Mijn werk draait om het analyseren van salesdata van externe partijen zoals vergelijkingswebsites, callcenters en referrals om inzicht te krijgen in de klantkanalen. Op basis van deze data nemen we zakelijke beslissingen, zoals het stoppen met externe callcenters, wat ervoor zorgde dat mijn functie organisch meegroeide met Vandebron..

Ik ben nog aan het ontdekken wat ik precies wil doen, maar ik voel me gesteund door Vandebron. Momenteel werk ik breed, met projecten zoals procesoptimalisatie en het opzetten van een women's network binnen het bedrijf, wat positief wordt ontvangen.

Wat ik vooral waardeer, zijn de leuke en energieke collega's en de ondernemende, open en positieve bedrijfscultuur. De transparantie, missie en kernwaarden van Vandebron maken mij erg enthousiast. Hoewel ik nog geen concrete plannen voor de toekomst heb, zie ik mezelf langere tijd bij Vandebron werken, idealiter in projectmanagement of procesoptimalisatie.

Mijn eerste indruk van Vandebron was dat het een jong en informeel bedrijf is, in tegenstelling tot mijn vorige, zeer corporate werkomgeving. Ik waardeer de casual dresscode, hoewel ik nog niet in slippers naar het werk ben gegaan ;).

Enthousiast geworden van Sanne's verhaal? Bekijk de vacatures hier.

Sanne

Channel Operations Analyst

Meer ervaringen

Jordy Perlee

6 jaar ontwikkeling, highlights en gemaakte impact als Scala Developer

Yvette Fransen

Hoe Yvette van klantcontact naar Project & Change Management ging.

Jeroen van Rooij

Jeroen heeft zijn expertise in Finance bij 4 afdelingen van Vandebron benut.