Overslaan naar content

Team Support Telesales

  • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
Customer Operations

Functieomschrijving

Inbound & Outbound

Dit is jouw kans om je coach- en aansturingsskills te ontwikkelen. Als Team Support Telesales zorg jij voor nog meer loyale Vandebron-klanten; om zo de wereld net een stukje duurzamer te maken!


Wij zijn Vandebron

Onze reis begon in 2014 met Hoofdstuk 1 van de energietransitie, waarin we de markt transparanter wilden maken door consumenten rechtstreeks te verbinden met lokale, groene energieproducenten. Nu, in Hoofdstuk 2, zetten wij ons in om 100% groene energie, 100% van de tijd beschikbaar te maken. Denk aan slimme oplossingen — flexibel gebruik van wind- en zonneparken, slim opladen van elektrische voertuigen en efficiënte energieopslag. We wachten niet af en dragen actief bij aan een duurzame toekomst. Goede energie, slimme oplossingen — dat is Vandebron.


Hier kom je terecht

In het commerciële hart van Vandebron. Onze Telesales-afdeling bestaat uit meerdere teams. Deze zijn verdeeld over acquisitie en retentie, inbound en outbound. Je zult te maken hebben met elke discipline binnen de afdeling, waar we jouw allround sales skills dus goed kunnen gebruiken. Je komt terecht in een energiek en enthousiast team met medewerkers die zowel fulltime als parttime werken bij Vandebron.


Wat ga je doen

  • Je bent het aanspreekpunt voor agents op het vlak van sales, systemen en marktkennis.

  • Je bent verantwoordelijk voor de performance van de dag en zet proactief acties uit om de doelstellingen te behalen.

  • Je hebt een signaleringsfunctie, je haalt het sentiment op bij onze klanten vanuit het team.

  • Je motiveert en coacht het team van Sales agents door mee te luisteren met de salesgesprekken.

  • Je geeft feedback op gesprekstechniek en waarborgt de kwaliteit van de gesprekken.

  • Je bent medeverantwoordelijk voor een domein binnen het team. Dit zijn ondersteunende werkzaamheden zoals kwaliteitsmonitoring, compliance en/of training en ontwikkeling.

  • Je draagt proactief verbeterideeën aan om zo onze processen en resultaten van de afdeling te verbeteren.

  • Samen met de Teammanager waar je aan rapporteert kijk je wekelijks naar de performance van het team en wat er nodig is om deze te verbeteren.

Vereisten

Wat breng je mee

  • Je hebt de ambitie om je commerciële mindset en coachvaardigheden verder te ontwikkelen.

  • Je hebt idealiter ervaring in de sales en wilt deze ervaring graag gebruiken om het team beter te laten functioneren.

  • Je bent 24 tot 40 uur per week beschikbaar.

  • Met je goede energie weet je mensen te motiveren om het beste uit zichzelf te halen.

  • Je hebt een proactieve houding en gaat een ambitieuze uitdaging niet uit de weg.

  • Je bent goed in het interpreteren en analyseren van data om zo proactief verbeterideeën aan te dragen.

  • Je hebt sterke sociale vaardigheden en voelt de sfeer en teamdynamiek goed aan.

  • Je bent bekend met salestechnieken en weet met jouw communicatieve vaardigheden aan welke knoppen je kunt draaien om van elk gesprek een 10 te maken.

  • Je hebt aantoonbare affiniteit met de missie van Vandebron.


Wat bieden wij?

  • 30 vakantiedagen per jaar op basis van 40 uur bij een vast contract.

  • Een ontwikkelingsbudget van €850 per jaar bij een vast contract.

  • Learning & Development workshops en programma's.

  • Zorg voor je toekomst met een pensioenregeling bij een vast contract.

  • Richt je thuiskantoor in met een eenmalige vergoeding van €200 bij een vast contract.

  • Deze functie is on-site met thuiswerkmogelijkheden bij uitzondering.

  • Vind de perfecte balans door je tijd te verdelen tussen ons CO2-neutrale Amsterdamse kantoor in het hart van de stad, en je thuiskantoor.

  • Geniet van dagelijkse biologische lunches bereid door onze in-house koks.

  • Als je 10 km of meer van het kantoor woont, ontvang je een NS-businesscard voor woon-werkverkeer.

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar