Team Manager Customer Service
- Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
Customer Operations
Functieomschrijving
Wij zijn Vandebron
Onze reis begon in 2014 met Hoofdstuk 1 van de energietransitie, waarin we de markt transparanter wilden maken door consumenten rechtstreeks te verbinden met lokale, groene energieproducenten. Nu, in Hoofdstuk 2, zetten wij ons in om 100% groene energie, 100% van de tijd beschikbaar te maken. Denk aan slimme oplossingen — flexibel gebruik van wind- en zonneparken, slim opladen van elektrische voertuigen en efficiënte energieopslag.
We wachten niet af en dragen actief bij aan een duurzame toekomst. Goede energie, slimme oplossingen — dat is Vandebron.
Hier kom jij terecht
Als Teammanager van het Customer Service team, binnen het Customer Operations team, vorm je samen met je Teammanager-collega’s de schakel tussen strategie en operatie. Je gelooft er, net als wij, in dat de klant ons het beste kan vertellen waar we kunnen verbeteren en vertaalt dit door naar de rest van de organisatie. Hierdoor heb je direct invloed op een goede klantervaring en maak je samen met alle andere Vandebronners veel impact. Daarnaast is het welzijn van onze medewerkers een hele belangrijke pijler, waar jij als Teammanager veel invloed op zal hebben!
Wat ga je doen?
Je bent er, samen met vijf andere Teammanagers (inclusief Telesales), verantwoordelijk voor dat elke dag de beste klantervaring geboden wordt aan onze klanten: professioneel, positief en persoonlijk.
Je streeft ernaar om het volgende statement waar te maken. Blije medewerker = blije klant! Je weet als geen ander hoe je een optimale werkomgeving en een positieve sfeer creëert, en hoe je je team hierin meekrijgt.
Je bent verantwoordelijk voor het goed verlopen van de aansturing van de dagelijkse operatie. Je ontfermt je over de performance van de medewerkers en bent goed op de hoogte van alles wat er speelt.
Jouw focus binnen de afdeling is: Workforce Management (WFM). Je zorgt er voor dat we altijd precies genoeg medewerkers ingeroosterd hebben, zodat klanten niet hoeven te wachten en medewerkers lekker kunnen werken.
Je bent in control over de operationele KPI’s en kan concreet uitleggen waarom targets wel of niet behaald zijn. Als we ergens mee door moeten gaan of juist veranderen; weet je dat goed te verwoorden.
Je bent onderdeel van het Customer Operations team en neemt een actieve rol in de groeiende samenwerking tussen de Sales, Service en Back Office teams.
Vereisten
Wat breng je mee?
Je hebt aantoonbare affiniteit met de missie van Vandebron.
Je hebt de ambitie om je operationele- en coachvaardigheden naar een volgend niveau te tillen.
Je bent analytisch sterk en hebt zin om volledig in de puzzel van Workforce Management (WFM) en roostering te duiken.
Je bent positief, doelgericht en hebt een winnaarsmentaliteit met focus op mensen.
Met je goeie energie weet je mensen te motiveren om het beste uit zichzelf te halen.
Je bent klantgericht, proactief en oplossingsgericht.
Je kan goed omgaan met een breed takenpakket; je bent planmatig, kijkt vooruit en creëert én behoudt overzicht.
Je bent kritisch en weet een goed idee om te zetten in actie.
Je bent 32 - 40 uur per week beschikbaar.
Wat krijg je van ons
Om met een flinke dosis energie aan onze missie te werken, bieden wij je 30 vakantiedagen per jaar.
Blijf leren met ons ontwikkelingsbudget van €1200 per jaar om persoonlijk en professioneel te groeien.
Ontwikkel nieuwe vaardigheden met onze Learning & Development workshops en programma's.
Zorg voor je toekomst met onze pensioenregeling.
Blijf verbonden met een maandelijkse netto vergoeding van €50 voor je telefoon- en internetkosten.
Richt je thuiskantoor in met een eenmalige vergoeding van €200.
Het is een on-site functie waarbij je in principe bij ons op kantoor werkt. Wanneer nodig, kan je natuurlijk thuis werken. Geniet van dagelijkse vegetarische lunches bereid door onze in-house koks.
Als je 10 km of meer van het kantoor woont, ontvang je een NS-businesscard voor woon-werkverkeer.
Geïnteresseerd?
Als je net zo enthousiast bent als wij, solliciteer dan via deze pagina.
Nog niet overtuigd en heb je vragen? Stel ze gerust via kentkessel@vandebron.nl
Bij Vandebron geloven we in diversiteit, inclusiviteit en gelijke carrièrekansen. Wees je authentieke zelf en het is voor ons helemaal oké als je geen geslacht of geboortedatum noemt in je cv. Ook geven we om je privacy en gaan we zorgvuldig om met je gegevens. In het kader van de AVG hoef je ons géén informatie te verstrekken over je gezondheid, ras/nationaliteit en religie, en ook je BSN-nummer en pasfoto mag je weglaten in je sollicitatie documentatie.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!