Service Agent (bijbaan)
- Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
- Bijbanen
Functieomschrijving
Wij zijn Vandebron
Onze reis begon in 2014 met Hoofdstuk 1 van de energietransitie, waarin we de markt transparanter wilden maken door consumenten rechtstreeks te verbinden met lokale, groene energieproducenten. Nu, in Hoofdstuk 2, zetten wij ons in om 100% groene energie, 100% van de tijd beschikbaar te maken. Denk aan slimme oplossingen — flexibel gebruik van wind- en zonneparken, slim opladen van elektrische voertuigen en efficiënte energieopslag.
We wachten niet af en dragen actief bij aan een duurzame toekomst. Goede energie, slimme oplossingen — dat is Vandebron.
Wat doe je als Service Agent?
Als Service Agent ben jij de eerste contactpersoon voor onze klanten en hiermee het visitekaartje van Vandebron. Via verschillende kanalen (e-mail, telefoon en/of social media) sta jij onze klanten te woord en help je hen met hun vragen over bijvoorbeeld de opbouw van een factuur, hun energiecontract, een verhuizing of een investering in bijvoorbeeld zonnepanelen. Jij staat deze klanten op een sympathieke en natuurlijke wijze te woord. Je begrijpt het probleem van de klant door goed te luisteren en zoekt naar een oplossing die in lijn ligt met de Effortless Experience. Door samen met een jong en gezellig team onze klanten goed te informeren en te inspireren over hun positieve bijdrage aan de energietransitie, weet jij klanten voor langere tijd aan ons te binden!
Ben jij onze nieuwe Service Agent?
Als Service Agent ben je de eerste contactpersoon voor onze klanten. Via verschillende kanalen, zoals telefoon, e-mail en social media stellen klanten vragen over onder andere de opbouw van facturen, hun contract, verhuizingen en investeringen zoals zonnepanelen.
Samen met een enthousiast en energiek team werk je aan duidelijke doelstellingen met een gezonde dosis humor. Jij staat deze klanten op een sympathieke en natuurlijke wijze te woord. Door samen met een jong en gezellig team onze klanten goed te informeren en te inspireren over hun positieve bijdrage aan de energietransitie, weet jij klanten voor langere tijd aan ons te binden! Je beantwoordt klantvragen en adviseert hen op het gebied van verduurzaming.
Wie zoeken wij?
Service verlenen en anderen helpen is jouw tweede natuur;
Je bent sensitief en kunt snel schakelen;
Je hebt een assertieve en empathische houding;
Je denkt graag mee met klanten en adviseert proactief op gebied van verduurzaming (denk hierbij aan het adviseren van klanten om hun woning te verduurzamen);
Je hebt een kritische blik en oplossingsgerichte instelling;
Je bent 16 tot 40 uur per week beschikbaar en sowieso de maandag (shifts van 4 of 8 uur, met verschillende starttijden gedurende de dag).
Vereisten
Wat bieden wij?
Bruto €14,50 per uur exclusief vakantiegeld (8%) en vakantietijdcompensatie (11,11%). Dit krijg je maandelijks uitbetaald bij een flexibel contract;
Bij voorkeur beschikbaar op de maandag
Flexibiliteit in het rooster - we denken altijd mee in drukke studie periodes;
Een bijbaan waarin je je gespreksvaardigheden gaat ontwikkelen;
Trainingen om het beste uit je werkdag te halen;
Een fijne werkplek in het centrum van Amsterdam;
Een actieve bijdrage aan de verduurzaming van Nederland;
Elke vrijdag een borrel op kantoor en maandelijkse hangen we hier een leuk thema aan;
Elke dag een vegetarische, duurzame lunch.
What's next?
Solliciteer via onderstaande button.
We bellen je op om elkaar beter te leren kennen.
Als jij én wij enthousiast zijn, dan plannen we een gesprek in.
Ter voorbereiding van het gesprek krijg je een voorbeeld case van een rollenspel mee.
Tijdens het eerste interview vertellen we over het team en nemen we je helemaal mee in de functie.
Zijn we na dit gesprek allebei enthousiast? Dan ben je aangenomen!
Je wordt samen met andere nieuwe collega's uitgenodigd voor de eerste trainingsdagen.
- Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!