Skip to content

Customer Service medewerker

  • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
Customer Contact

Functieomschrijving

Wij zijn Vandebron

Vandebron is de challenger op de energiemarkt en zorgt voor radicale transparantie. Als klant bij Vandebron kies je namelijk zelf van wie je energie koopt en waar je geld naartoe gaat. Wij pionieren graag, want bij Vandebron ontwikkelen we slimme energietoepassingen zoals 100% groen en slim laden. Als innovatieve Tech Scale-up maken wij de energiemarkt nóg duurzamer. Onze missie is kraakhelder: zo snel mogelijk naar 100% duurzame energie in Nederland.


Ben jij onze nieuwe Customer Service medewerker?

Als Customer Service medewerker ben je de eerste contactpersoon voor onze klanten. Via verschillende kanalen, zoals telefoon, e-mail en social media stellen klanten vragen over onder andere de opbouw van facturen, hun contract, verhuizingen en investeringen zoals zonnepanelen.

Samen met een enthousiast en energiek team werk je aan duidelijke doelstellingen met een gezonde dosis humor. Jij staat deze klanten op een sympathieke en natuurlijke wijze te woord. Door samen met een jong en gezellig team onze klanten goed te informeren en te inspireren over hun positieve bijdrage aan de energietransitie, weet jij klanten voor langere tijd aan ons te binden! Je beantwoordt klantvragen en adviseert hen op het gebied van verduurzaming.

Wie zoeken wij?

  • Service verlenen en anderen helpen is jouw tweede natuur;

  • Je bent sensitief en kunt snel schakelen;

  • Je hebt een assertieve en empathische houding;

  • Je denkt graag mee met klanten en adviseert proactief op gebied van verduurzaming (denk hierbij aan informeren van zonnepanelen en isolatie);

  • Je hebt een kritische blik en oplossingsgerichte instelling;

  • Je bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar.

Vereisten

Wat bieden wij?

  • Om met een flinke dosis energie aan onze missie te werken, bieden wij je 30 vakantiedagen per jaar;

  • Goed betaalde en inhoudelijke baan;

  • Trainingen en masterclasses om het beste uit je werkdag te halen;

  • Genoeg doorgroeimogelijkheden om jouw eigen groeipad te bepalen; 

  • Een fijne werkplek midden in het centrum van Amsterdam;

  • Een actieve bijdrage aan de verduurzaming van Nederland;

  • Elke vrijdag een borrel op kantoor en maandelijkse hangen we hier een leuk thema aan;

  • Een lekkere biologische lunch.

    What's next?

  • Solliciteer via onderstaande button.

  • We bellen je op om elkaar beter te leren kennen.

  • Als jij én wij enthousiast zijn, dan plannen we een gesprek in.

  • Ter voorbereiding van het gesprek krijg je een voorbeeld case van een rollenspel mee.

  • Tijdens het eerste interview vertellen we over het team en nemen we je helemaal mee in de functie.

  • Zijn we na dit gesprek allebei enthousiast? Dan ben je aangenomen!

  • Je wordt samen met andere nieuwe collega's uitgenodigd voor de eerste trainingsdagen.

of