" "

Customer Success Specialist

Job description

Als Customer Success Specialist sta jij letterlijk aan het begin van de verduurzaming van de energiemarkt in Nederland. Jij staat potentiële en bestaande klanten van Vandebron telefonisch te woord en weet hen een passend energieaanbod aan te bieden en hen de service te verlenen die ze nodig hebben bij een nieuwe aanmelding. De combinatie van klanten goed informeren en inspireren over de positieve bijdrage aan de energietransitie, maakt dat jij klanten voor langere tijd aan ons weet te binden. Want, zoals het spreekwoord luidt; een goed begin is het halve werk.


Deze gloednieuwe functie betreft een dubbelrol binnen onze organisatie. Je krijgt de kans om op twee afdelingen te werken en getraind te worden.

De eerste 3 maanden ligt de focus op het herkennen van en inspelen op klantbehoeften, gesprekstechnieken en de Customer Journey. De 3 maanden daarna verschuiven we de focus naar onze service strategie: Effortless Experience, kwaliteit en binding met ons merk Vandebron.

Parallel aan deze specialistische onderwerpen breid jij natuurlijk ook gewoon je kennis uit over de duurzame energiemarkt, onze organisatie, het werken met verschillende systemen en het afdelingsoverstijgend werken in een scale-up company. Zo word jij een echte allrounder en kun je bijdragen aan onze missie om de energiemarkt eerlijker te maken.

Als kers op de taart neem je na afloop van de trainingsmaanden deel aan een werkgroep waarin je jouw ervaring deelt om onze interne processen te optimaliseren en de Customer Journey te verbeteren. Kortom, een functie die niet voor iedereen weggelegd is!



Wie zoeken wij?

  • Service verlenen en anderen helpen is jouw tweede natuur
  • Je bent niet bang om grenzen op te zoeken
  • Je bent sensitief en kunt snel schakelen
  • Je weet de juiste vragen te stellen en iemand te adviseren
  • Je staat achter onze missie en wil anderen hier graag over enthousiasmeren
  • Je bent minimaal 18 uur per week beschikbaar

Requirements

Wat bieden wij?

  • Een inhoudelijke en afwisselende (bij)baan die goed zal staan op je CV
  • Flexibiliteit, want je kunt jezelf iedere week weer inplannen voor shifts die jou het beste uitkomen
  • Trainingen en masterclasses gericht op de ontwikkeling van jouw communicatieve- en gespreksvaardigheden
  • Leuke collega's in een jong en enthousiast team
  • Een kijkje in de keuken van een scale-up bedrijfscultuur
  • Elke dag een gezonde, biologische lunch met veel verse producten
  • Gezellige borrels en feesten
  • Een hip kantoor in hartje Amsterdam

What's next?

  1. Solliciteer via onderstaande link
  2. We bellen je op om elkaar beter te leren kennen
  3. Als jij én wij enthousiast zijn, dan plannen we een gesprek in bij ons op kantoor
  4. Tijdens het eerste interview laten we je beide afdelingen zien, mag je even meeluisteren met een medewerker en bespreken we de functie inhoudelijk.
  5. Zijn we na dit gesprek allebei enthousiast? Dan ben je aangenomen!
  6. Je wordt samen met andere nieuwe collega's uitgenodigd voor de eerste trainingsdagen

    Kom jij samen met ons de energiemarkt op z'n kop zetten?
    "