" "

Backoffice Medewerker

Job description

Als Backoffice Medewerker binnen onze Customer Service afdeling ben je het eerste aanspreekpunt van jouw toekomstige collega’s van het Front Office team wanneer zij óf onze klanten vastlopen in onze systemen. Jij bent daarbij eindverantwoordelijk voor het bewaken en het verwerken van de (financiële) klantgegevens. Voor een groot deel ben je bezig met uitzoekwerk om vragen snel en accuraat te beantwoorden. Daarnaast fungeer je ook als eerste aanspreekpunt voor leveranciers en netbeheerders en streef je er elke dag naar om de bestaande processen te verbeteren en systemen te optimaliseren.


Wat ga je doen?

  • Je verwerkt doorgezette taken vanuit andere afdelingen binnen Vandebron. Hierbij kan je denken aan wijzigingen van (financiële) klantgegevens, meterstanden, contracten en het oplossen van vastgelopen processen.
  • Je verwerkt berichten en de de uitwisseling van gegevens tussen Vandebron en andere marktpartijen. Waar nodig heb je inbound en outbound contact, per mail (en telefoon), met leveranciers en netbeheerders.
  • Complexe vragen zet je uit bij stakeholder(s) binnen of buiten de organisatie en via goede monitoring zorg jij ervoor jij dat deze processen ook zo spoedig mogelijk verwerkt worden.
  • Je bent verantwoordelijk voor het opmaken van energie- en eindnota’s.
  • Je neemt proactief initiatief om processen te verbeteren en systemen te optimaliseren
  • Je zorgt ervoor dat we ons als Vandebron houden aan de voorgeschreven regels in de markt. Daar waar nodig pas je interne processen aan en zorg je ervoor dat we compliant zijn aan de regels.

Requirements

Wie ben jij?

  • Je hebt 1 tot 3 jaar werkervaring, idealiter in een soortgelijke functie.
  • Je hebt HBO/WO denkniveau. 
  • Je werkt nauwkeurig en bent analytisch sterk.
  • Je hebt een hands-on mentaliteit en vind het leuk om dingen uit te pluizen.
  • Je bent communicatief vaardig en hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord maar vooral ook in geschrift.
  • Je wilt je verder ontwikkelen in en een bijdrage leveren aan de verduurzaming van Nederland.
  • Je bent minimaal vier dagen per week beschikbaar.


Wat bieden wij?

We zijn een snelgroeiende scale-up waar je veel kunt leren en als je verantwoordelijkheid neemt, krijg je die ook. Persoonlijke ontwikkeling vinden we belangrijk, daarom bieden we verschillende trainingen aan om je persoonlijk uit te dagen.

Wij zorgen daarbij voor een ambitieuze werksfeer, een lekkere bio lunch, verse koffie, een gezellige vrijdagmiddagborrel op ons dakterras en natuurlijk de állerleukste collega’s.

Kortom, een uitdagende functie waarmee je ook nog eens impact maakt.



Klinkt dit als iets voor jou?

Solliciteer dan vóór 18 november door ons te vertellen waarom jij de allerbeste kandidaat bent!


"