" "

Teamlead Customer Service Groningen

Functieomschrijving

Wij zijn Vandebron

Vandebron is de challenger op de energiemarkt en zorgt voor radicale transparantie. Als klant bij Vandebron kies je namelijk zelf van wie je energie koopt en waar je geld naartoe gaat. Wij pionieren graag, want bij Vandebron ontwikkelen we slimme energietoepassingen zoals 100% groen en slim laden. Als innovatieve Tech Scale-up maken wij de energiemarkt nóg duurzamer. Onze missie is kraakhelder: zo snel mogelijk naar 100% duurzame energie in Nederland.

Hier kom jij terecht

Als Teamlead voor het Customer Service team in Groningen vorm je samen met je Teamlead-collega’s in Amsterdam de schakel tussen strategie en operatie. Je stuurt de dagelijkse operatie aan op een doelgerichte en positieve manier en bent verantwoordelijk voor de performance van de Service experts. Hierdoor heb je direct invloed op een goede klantervaring van onze klanten en maak je samen met alle andere Vandebronners veel impact. Nieuwsgierig naar de invulling van de rol? Lees gauw verder!

Wat ga je doen?

  • Je bent samen met Teamleads in Amsterdam verantwoordelijk om elke dag de beste klantervaring te bieden aan onze klanten: professioneel, positief en persoonlijk.`

  • Je bent verantwoordelijk voor het aansturen van de dagelijkse operatie op locatie in Groningen (ca. 9FTE). Je ontfermt je over de performance van de medewerkers en zet proactief acties uit om de dag doelstellingen te behalen.

  • Je motiveert en coacht de Service Experts door mee te luisteren en lezen met de klantgesprekken. Je geeft feedback op gesprekstechnieken om de kwaliteit van de afdeling te waarborgen.

  • Je overlegt proactief met je collega’s in Amsterdam om de klantervaring te optimaliseren en processen efficiënter in te richten.

  • Je creëert samen met de Vestigingsmanager Field Marketing de optimale werkomgeving voor de medewerkers met een positieve werksfeer. Je zorgt ervoor dat houding en gedrag van je medewerkers hierop aansluiten.

  • Je werkt nauw samen met de Channel Manager om het afdelingsresultaat te bewaken.

  • Je bent onderdeel van het Customer Contact team en neemt een actieve rol in de groeiende samenwerking tussen de sales- en service teams.

Functievereisten

Zo maak jij het verschil

  • Je hebt tot 5 jaar relevante werkervaring.

  • Je hebt minimaal een HBO werk- en denkniveau.

  • Je hebt de ambitie om je operationele- en coachvaardigheden verder te ontwikkelen.

  • Je bent klantgericht, doelgericht en hebt een winnaarsmentaliteit.

  • Met je goeie energie weet je mensen te motiveren om het beste uit zichzelf te halen.

  • Je hebt aantoonbare affiniteit met de missie van Vandebron.

  • Je bent minimaal 3 dagen per week beschikbaar op locatie in Groningen.


Wat krijg je van ons?

  • Carrière maken bij de gevestigde pionier in de energiemarkt.
  • Een werkplek op onze gezellige vestiging in Groningen. 
  • Een ambitieuze, innovatieve en dynamische werkomgeving. 
  • Voor de juiste balans werken we bij Vandebron hybride. 
  • Wij vinden dat je nooit bent uitgeleerd, daarom krijg je van ons een ontwikkelingsbudget. 
  • Iedere dag een duurzame en biologische lunch. 
  • Iedereen kan zichzelf zijn binnen onze authentieke Vandebron cultuur. 
  • Gezellige borrels, (team)events en elke maand een company-update rondom onze missie. 
  • Korting op je energie contract bij Vandebron. 


Klinkt dit als iets voor jou? 

Bij Vandebron geloven we in diversiteit, inclusiviteit en gelijke carrièrekansen. Wees je authentieke zelf en het is voor ons helemaal oké als je geen geslacht of geboortedatum noemt in je cv. Solliciteer als je net zo enthousiast bent als wij via deze pagina. Nog niet overtuigd en heb je vragen? Stel ze gerust via Jordreukers@vandebron.nl 

 

"