" "

Elektrisch Rijden Specialist

Functieomschrijving

Jij zorgt dat de meest complexe klantvragen over elektrisch rijden zo goed mogelijk worden opgelost.

 

In deze rol heb je binnen Front Office de mogelijkheid om meer te leren over ‘elektrisch rijden’. Vandebron richt zich op elektrisch rijden, omdat het een onmisbare schakel is in het behalen van de missie: Zo snel mogelijk naar 100% duurzame energie, 100% van de tijd. Met behulp van de batterij uit de elektrische auto kunnen we dat namelijk realiseren. 

 

Vandebron elektrisch rijden acteert in een innovatieve en snelgroeiende markt. Dit zorgt voor (complexe) klantvragen, die jij in deze functie zult beantwoorden. Daarnaast houd je je ook bezig met meedenken over hoe wij onze service kunnen verbeteren. Als je een goed idee hebt, is de kans heel groot dat dit ook wordt geïmplementeerd. Daarnaast ben je natuurlijk ook de contactpersoon voor onze klanten. 

 

Vereisten

Wie ben jij?

  • Je hebt een assertieve houding en empathische instelling
  • Je denkt graag mee met de klant en Vandebron 
  • Je staat stevig in je schoenen en werkt zelfstandig 
  • Je gaat een uitdaging niet uit de weg en bewaart de rust in een lastige situaties  
  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar, meer dan 24 uur is ook mogelijk
  • Basiskennis over de energiemarkt- en elektrisch rijden is een pré 

 

Wat ga je doen?

  • Je bent beschikbaar in de telefoonlijn van EV om service te verlenen aan onze klanten. Daarnaast ben je bereid bij te springen bij Front Office wanneer de drukte daarom vraagt.
  • Je behandelt mails en andere serviceverzoeken die binnenkomen in Salesforce. De behandeltijd bedraagt maximaal 1-2 dagen.
  • Je belt klanten na waar recentelijk een laadpaal geplaatst is en helpt hen bij het kiezen van de juiste instellingen, koppelt het gewenste pasje en stelt eventueel een tarief in.
  • Je volgt warme leads op het gebied van laadpalen, slim laden of onze laadpas op. Dit zijn mensen die hun gegevens hebben achtergelaten of reeds een offerte hebben aangevraagd.
  • Je bewaakt de planning en de bezetting met je andere teamleden.
  • Je bent alert op procesverbeteringen en communiceert die vaardig binnen het team.
  • Je denkt mee over nieuwe ideeën en mogelijkheden en voert deze uit indien mogelijk.
  • Je werkt nauw samen met EV Back Office om problemen zo snel mogelijk op te kunnen lossen.
  • Je hebt wekelijkse meetings met je team en twee-wekelijkse meetings met Team Lead Front Office om de voortgang te bespreken.


Wat bieden wij?

We zijn een snelgroeiende scale-up waar je veel kunt leren en als je verantwoordelijkheid neemt, krijg je die ook. Persoonlijke ontwikkeling vinden we belangrijk, daarom bieden we verschillende trainingen aan om je persoonlijk uit te dagen.

 

Wij zorgen daarbij voor een ambitieuze werksfeer, een lekkere bio lunch, verse koffie, een gezellige vrijdagmiddagborrel op ons dakterras en natuurlijk de állerleukste collega’s. 

 

Kortom, een uitdagende functie waarmee je ook nog eens impact maakt.

 

Klinkt dit als iets voor jou?
Solliciteer dan uiterlijk zondag 20 september door ons te vertellen waarom jij de allerbeste kandidaat bent!

 

 

"