" "

Backoffice Medewerker

Functieomschrijving

Als Backoffice Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor collega’s van de klantenservice, wanneer zij of onze klanten vastlopen in de systemen. Jij bent daarbij eindverantwoordelijk voor het bewaken van de verwerking van deze klantgegevens. Voor een groot deel ben je bezig met uitzoekwerk om vragen snel en accuraat te beantwoorden en blijf je kritisch kijken of processen verbeterd kunnen worden. Daarnaast fungeer je ook als eerste aanspreekpunt voor leveranciers en netbeheerders.

 


Wat ga je doen?

  • Je verwerkt doorgezette taken vanuit andere afdelingen binnen Vandebron, hierbij kan je denken aan wijzigingen van klantgegevens, meterstanden, contracten en het oplossen van vastgelopen processen. 
  • Je verwerkt de maandelijkse disputen en mutaties. 
  • Je lost de vastgelopen processen niet alleen op, maar signaleert ook hoe deze in het vervolg voorkomen kunnen worden.
  • Je verwerkt berichten en de de uitwisseling van gegevens tussen Vandebron en andere marktpartijen. Waar nodig heb je inbound en outbound contact, per mail (en telefoon), met leveranciers en netbeheerders.
  • Complexe vragen zet je uit bij stakeholder(s) binnen of buiten de organisatie. 
  • Je monitort deze uitvraag zodat deze processen ook zo spoedig mogelijk verwerkt worden.
  • Je zorgt ervoor dat we ons als Vandebron houden aan de voorgeschreven regels in de markt. Daar waar nodig pas je interne processen aan en zorg je ervoor dat we compliant zijn aan de regels.

Vereisten

Wie ben jij?

  • Je hebt 1 tot 3 jaar werkervaring, idealiter in een soortgelijke functie.
  • Je hebt HBO denkniveau. Je werkt nauwkeurig en bent analytisch sterk. 
  • Je hebt een hands-on mentaliteit. Je bent communicatief vaardig en hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord maar vooral ook in geschrift. 
  • Je wilt je verder ontwikkelen en een bijdrage leveren aan het verduurzamen van Nederland. 
  • Je bent minimaal vier dagen per week beschikbaar.

 

Wat bieden wij?

We zijn een snelgroeiende scale-up waar je veel kunt leren en als je verantwoordelijkheid neemt, krijg je die ook. Persoonlijke ontwikkeling vinden we belangrijk, daarom bieden we verschillende trainingen aan om je persoonlijk uit te dagen. Wij zorgen daarbij voor een ambitieuze werksfeer, een lekkere bio lunch, verse koffie, een gezellige vrijdagmiddagborrel op ons dakterras en natuurlijk de állerleukste collega’s. Kortom, een uitdagende functie waarmee je ook nog eens impact maakt.

 


Update Coronavirus (COVID-19)

We zijn nog steeds op zoek naar gemotiveerde mensen, dus solliciteer vooral! Wij passen ons bij Vandebron digitaal aan en het sollicitatie proces gaat met wat aanpassingen gewoon door. Het onboarden van nieuwe medewerkers gebeurt bij ons op wel kantoor, dus als we beide enthousiast zijn zullen we je bellen en samen kijken naar de mogelijkheden!



Klinkt dit als iets voor jou?

Solliciteer dan voor 21 augustus door ons te vertellen waarom jij de allerbeste kandidaat bent! 

 

 

"