Skip to content

Team Support Special Care

Amsterdam, Noord-Holland, NederlandCustomer Service

Functieomschrijving

Wij zijn Vandebron

Vandebron is de challenger op de energiemarkt en zorgt voor radicale transparantie. Als klant bij Vandebron kies je namelijk zelf van wie je energie koopt en waar je geld naartoe gaat. Wij pionieren graag, want bij Vandebron ontwikkelen we slimme energietoepassingen zoals 100% groen en slim laden. Als innovatieve Tech Scale-up maken wij de energiemarkt nóg duurzamer. Onze missie is kraakhelder: 100% energie, 100% van de tijd.


Ben jij onze nieuwe Team Support Special Care?

Via verschillende kanalen, zoals telefoon, e-mail en social media, stellen klanten vragen over onder andere de opbouw van facturen, hun contract, verhuizingen en investeringen zoals zonnepanelen. Samen met een enthousiast en energiek team werk je aan duidelijke doelstellingen, met een gezonde dosis humor. Als Team Support binnen onze Special Care afdeling behoud jij het overzicht over alle (lopende) complexe klantvragen en neemt de verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat cases tijdig opgepakt worden. Daarmee heb jij een cruciale rol in het behalen van operationele KPI’s. Ook help jij je collega’s om tot een compleet en goed antwoord te komen, wanneer het lastig wordt.

Je staat onze klanten op een sympathieke en natuurlijke wijze te woord. Door samen met een jong en gezellig team onze klanten goed te informeren en te inspireren over hun positieve bijdrage aan de energietransitie, weet jij klanten voor langere tijd aan ons te binden!

Vereisten

Wat zoeken wij?

  • Je bent aanspreekpunt voor je Special Care collega’s en kunt hen inhoudelijk ondersteunen in het maken van keuzes.

  • Je houdt ervan om mensen te helpen en krijgt hier goeie energie van. De special care afdeling helpt klanten met een klacht of probleem en ons doel is om deze op te lossen en de klanten weer tevreden te stellen. Daarbij verlies je nooit het zakelijke aspect voor Vandebron uit het oog.

  • Je bent assertief en hebt goede communicatieve vaardigheden, zowel in schrift als spraak.

  • Je bent en blijft professioneel; klanten met een klacht voelen zich niet altijd gehoord en jij zorgt ervoor dat dit gevoel op een positieve, klantvriendelijke en respectvolle manier verandert.

  • Je bent oplossingsgericht; dagelijks werk je met lastige dossiers en klachten. Daarom is het belangrijk dat je blij wordt van in het oplossen van problemen. Je zoekt van begin tot eind uit wat er aan de hand is, om de klant volledig te helpen en daarmee herhaling (ook voor andere klanten) te voorkomen.

  • Je durft de klant te vertegenwoordigen als je ziet dat processen binnen de lastige energiemarkt niet lopen zoals ze moeten.

  • Je hebt oog voor detail; we werken vaak met financiële gegevens en privacy gevoelige informatie. Daarom is het belangrijk dat we secuur te werk gaan.

  • Je herkent het als problemen zich structureel voordoen en escaleert dit bij de juiste persoon, zodat deze opgelost kunnen worden.

  • Je bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar.


Wat bieden wij?

  • Werken bij de/een gevestigde pionier in de energiemarkt.

  • Een werkplek in het hart van de Amsterdamse binnenstad.

  • Een ambitieuze, innovatieve en dynamische werkomgeving.

  • Wij vinden dat je nooit bent uitgeleerd, daarom krijg je van ons een ontwikkelingsbudget.

  • Iedere dag een duurzame en biologische lunch.

  • Iedereen kan zichzelf zijn binnen onze authentieke Vandebron cultuur.

  • Gezellige borrels, (team)events en elke maand een company-update rondom onze missie.

  • Korting op je energiecontract bij Vandebron.


What's next?

  • Solliciteer via onderstaande button.

  • We bellen je op om elkaar beter te leren kennen.

  • Als jij én wij enthousiast zijn, dan plannen we een gesprek in.

  • Ter voorbereiding van het gesprek krijg je een voorbeeldcase van een rollenspel mee.

  • Tijdens het eerste interview vertellen we over het team en nemen we je helemaal mee in de functie.

  • Zijn we na dit gesprek allebei enthousiast? Dan ben je aangenomen!

  • Je wordt samen met andere nieuwe collega's uitgenodigd voor de eerste trainingsdagen.

Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
Customer Service

of

Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
Customer Service