" "

Service Expert (bijbaan Amsterdam)

Job description

Als Service Expert ben jij de eerste contactpersoon voor onze klanten en hiermee het visitekaartje van Vandebron. Via verschillende kanalen (e-mail, telefoon en/of social media) sta jij onze klanten te woord en help je hen met hun vragen over bijvoorbeeld de opbouw van een factuur, hun energiecontract, een verhuizing of een investering in bijvoorbeeld zonnepanelen. Jij staat deze klanten op een sympathieke en natuurlijke wijze te woord. Je begrijpt het probleem van de klant door goed te luisteren en zoekt naar een oplossing die in lijn ligt met de Effortless Experience. Door samen met een jong en gezellig team onze klanten goed te informeren en te inspireren over hun positieve bijdrage aan de energietransitie, weet jij klanten voor langere tijd aan ons te binden!


    Wie zoeken wij?

    • Service verlenen en anderen helpen is jouw tweede natuur;
    • Je bent sensitief en kunt snel schakelen;
    • Je bent HBO-/WO-student of net afgestudeerd;
    • Je hebt een assertieve en empathische houding;
    • Je denkt graag mee met klanten en adviseert proactief op gebied van verduurzaming (denk hierbij aan informeren van zonnepanelen en isolatie);
    • Je hebt een kritische blik en oplossingsgerichte instelling;
    • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar (shifts van 4 of 8 uur, met verschillende starttijden gedurende de dag en in het weekend).
    • Je bent minimaal 1 avond per week en 1 zaterdag per maand beschikbaar. 


    Wat bieden wij?

    • Goed betaalde en inhoudelijke bijbaan;
    • Flexibiliteit in het rooster - we denken altijd mee in drukke studie periodes;
    • Een bijbaan waarin je je gespreksvaardigheden gaat ontwikkelen;
    • Trainingen en masterclasses om het beste uit je werkdag te halen;
    • Een fijne werkplek midden in de grachtengordel van Amsterdam;
    • Impact op verduurzaming van Nederland;
    • Elke vrijdag een borrel op kantoor en maandelijkse hangen we hier een leuk thema aan;
    • Biologische lunch van de Buurtboer en Oma's Soep.


    Job requirements

    What's next?

    1. Solliciteer via onderstaande button;
    2. We bellen je op om elkaar beter te leren kennen;
    3. Als jij én wij enthousiast zijn, dan plannen we een gesprek in bij ons op kantoor;
    4. Tijdens het eerste interview laten we je de afdeling zien, mag je even meeluisteren met een medewerker en bespreken we de functie inhoudelijk.
    5. Zijn we na dit gesprek allebei enthousiast? Dan ben je aangenomen!
    6. Je wordt samen met andere nieuwe collega's uitgenodigd voor de eerste trainingsdagen.


    Update Coronavirus (COVID-19)

    We zijn nog steeds op zoek naar gemotiveerde mensen, dus solliciteer vooral! Wij passen ons bij Vandebron digitaal aan en het sollicitatie proces gaat met wat aanpassingen gewoon door. Voor het Customer Care team zijn we weer op zoek naar gemotiveerde kandidaten die graag hun steentje bijdragen. De sollicitatie zal online plaatsvinden, de onboarding en trainingsdagen zullen weer op ons kantoor in hartje Amsterdam plaatsvinden!



    Meer weten over deze bijbaan? Stuur Juliette dan gerust even een mailtje

    "